Minikkalbimm rica ederim 😊 yok festivanin ordan gelirken saga denk geliyo, tarif edemedim :) ben gercekten cok cok cok memnunum, ilk bebegimi kaybettim erken dogumla ve onun rahatligi sayesinde cok rahat bir hamilelik gecirdim bu sefer. korkarak 30. Haftaya geldim cok sukur. Aslinda eda hanim da cok iyi gercekten ona gitmistim ilk gebeligimde, bu sefer mk takal beyi sectim ve hicc pisman degilim. Artik haftalar kaldi, cok heycanliyim