AliBinnur Minikkalbimm eda özkan canım. Açıkçası eda hanım öztana gideli şanlının pabucu dama atıldı çevremdeki herkes eda hanıma git bi dene dediler ilk eşimle gittik tanıştık ilgilendi bda ayrılmadım😊
Cansuturksahin AliBinnur bu dediğini bence tekrar düşün kimin hastası daha çok sevmiyor olabilirsin ama bu doktoru kötüleyebileceğin anlamına gelmiyor
Prensesinannesiii AliBinnur bende 38 oluyorum bu gece,kızım olacak ama gelmek bilmiyor artk doğsun istiyorum
AliBinnur Prensesinannesiii benimde kızım olacak inşAllah kuzum Rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin nerde doğum ücreti ne kadarmış biliyor musun😊
Deletedmom2 AliBinnur bugün randevum vardı acaba değiştirsem mi diye düşünüyorum şuan Eda hanıma giden herkes sizin gibi konuşuyor sanırım değiştirecem çok teşekkürler :)
Selmas57 Minikkalbimm hmm mujde var ya yolun ustunde onun yaninda sayilir , ertugrul mimarlik yaziyo buyuk bina
Prensesinannesiii AliBinnur medikalde 3.500 dediler şok oldum bence çok fazla öztanda nekadar bilmiyorum ama 2 bini bulur heralde oda falan
Maviyesil121212 Prensesinannesiii canım kim 3500 dedi sana. Ben direkt hasta yatıştaki kadınla konuştum 1750 dedi normal Doğum icin şaşırdım
Prensesinannesiii AliBinnur benim az kaldığı için dr değiştirmek istemiyrm eda da yaparım artk hayırlısıyla inşallah kucağımıza alırız
Prensesinannesiii AliBinnur anlatırım tabiki siz bana ulaşın burdan falan yazarım bende doğum yapanları merakla dinliyorum moral oluyor
Minikkalbimm Selmas57 ataparkin orda mi Ertuğrul mimarlık çıkaramadım 😶ama bulurum gelince teşekkür ederim ❣️
Yegino TubaMustafa medicalde Gökben Hanım var bir kere gittim henüz ama memnun kaldım. Mustafa Kemal Takal’ı çok methediyorlar onun özel muayehanesi var sanırım
TubaMustafa Yegino evet canım Gökben hanım da iyi bilgisi falan .. sadece biraz ciddi Eda hanıma göre yani Takal içinse çok yoğun diyorlar Ondan tercih etmedim ben
AliBinnur Prensesinannesiii ayyy çok iyi olur valla neler gerekli neler gereksiz doğum nasıl ebeler nasıl falan😊
Prensesinannesiii AliBinnur hayırlısıyla sağ salim kucağımıza alalımda inşallah anlatırım tabiki 🙏🏻 Normal doğum düşünüyorsun galiba
AliBinnur Prensesinannesiii amin inşAllah canım evet normal düşünüyorum ama gebelik şekeri çıktı bi sorun olur mu bilmiyorum