Selmas57 Maviyesil121212 evet sordum ona en son gittigimde, medicalde devam ediyomus :) Ya yapilsin bi an once de devlette dogum yapmak cok daha iyi olur 🤩
Maviyesil121212 Selmas57 yaaani ne bileyim takal çok rahattı ya İnan bey biraz daha evhamlı gibi geldi bana ama son zamanlar doktor arayışına da giremem diye gidiyorum bakalım. Allah var çok ilgili hemen numarasını verdi falan da alışkanlık işte
Maviyesil121212 Selmas57 Ayşe ebenin cok kendinden emin bir tarzı var diyosun yanı bu kadın güzel doğurtur ama İnan bey normal Doğuma giriyormuş çok istemiyorum doktorun Doğuma girmesini ebenin işine karışmasını
Selmas57 Maviyesil121212 Cok evhamli, takalin rahzt olmasi iyi. En azindan benim durumumda rahat gecirmek hamileligimi bana iyi geldi. Malum riskli gebeyim. Ama ben memnun degilim inan ilterden..
Prensesinannesiii AliBinnur bendede çıkmıştı o dikkat edersen geçiyor hatta ben hiç dikkat etmedim bazen çıkıyor bazen çıkmıyor bol su iç
Maviyesil121212 Prensesinannesiii ben direkt parayı ödeyeceğimiz kadınla konuştum liste çıkarttı normal Doğum 1750 epidural istersen 500 2 kişilik oda ücretsiz, tek kişilik 200küsur,vip 400küsur,süit 800 küsur . Kesin bilgi
Maviyesil121212 Selmas57 sen neden memnun değilsin çok evhamlı diye mi? Bu durum beni de rahatsız etti ama mecbur
eko1618 Selmas57 şansımı deniyim hala kullanıyosanız 🙈doğum nerde oldu sağlıkla olmuştur inş ,doktor beyden neden memnun değildiniz bende yeni geldim arıyorym da
Maviyesil121212 Deletedmom2 evet medical icin öyle dedi hasta yatıştaki(parayı ödediğimiz yerdeki) kadın hatta kağıda bile yazdı
Selmas57 Maviyesil121212 canim nasilsin??? Benim suyum geldi bugun, yarin zorunlu sezeryan oluyorum ... Bebek yan oldugu icin ve onceden bir kaybim oldugu icin risk almiyolar. Cok heycanliyim insallah hersey yolunda gider
Feride64 Deletedmom2 bende Şanlı’yla gidiyorum canım şanlı bilgili bir doktor bence o sadece sorun olduğunda açıklayıcı konuşuyor ama yinede sen bilirsin
Deletedmom2 Feride64 ben Eda hanıma devam etmeye karar verdim şanlı bilgili tecrübeli evet ama bana açıklayıcı şeyler hiç söylemedi şuna dikkat et bunu yap bunu yapma ne bileyim biraz Bilgi vermeli bir doktor ilk gebelik sonuçta Eda hanım o konuda açıklayıcı konuşuyormuş