mucizebebegimmm bizde 14+1 günlük olduk tahmini doğum 15 Eylül gözüküyor ama sezeryan olacağım için büyük ihtimalle Eylül başı yada Ağustos sonu olur gibi cinsiyetimiz de henüz belli değil en son 11 haftada gitmiştim şimdi bu hafta içi randevu alıp gitmeyi düşünüyorum cinsiyet için inşallah hayırlısı sağlıklısı neyse o olur daha önce gebelik kayıplarım ve 1 tane doğum vefat eden 3 aylık bir bebeğim var o yüzden hem korkuyorum hem mutluyum karışık duygular içindeyim inşallah sıkıntısız bir şekilde geçer kontrole gittiğimde ya kötü bir şey duyarsam diye de korkuyorum sizlerde bana dua edin olur mu 🌸 benimde vefat eden bebeğimden kalan 1 park beşik 1 hamak beşik var puset vs herşey var a dan Z ye ona kullanmak pek nasip olmadı inşallah bu yavruma sağlıkla kullanırım 🤲🏻