mucizebebegimmm gizolok bu psikolojiyi biliyorum ve sizi çok iyi anlıyorum. Allah kolaylık versin, güzelce geçirin gebelik sürecinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
gizolok mucizebebegimmm inşallahh çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz içinn hepimiz sağlıkla kucağımıza alalımm❤️
avucundaopucuk 16+1 deyim daha 11+4 te cinsiyetini öğrendik geçen gün de kesinleşti oğlumdan sonra şimdi de kızım olacak inşallah. 1 Eylül gözüküyor doğum ama ağustosun son 2 haftasında olur diye tahmin ediyorum sezaryen olucak çünkü