AlyAysEymen selam 28 Eylülü erteleyemediniz mi merak ettim. Benim ilk oğlum Ocak sonu doğumlu ve dediğiniz gibi şuan sınıflarının hep büyüğü oluyor, açıkçası bu durumdan memnunum boyu iyi olsa da zayıf bi çocuk ezilmesini istemezdim. İlkokula gidebilecekken bu sene ana sınıfına gidiyor. İkincinin doğumu Ekim ilk hafta gözüküyor ama sezeryan olacağı için sanırım okadar içimde tutamam 🙂