mucizebebegimmm bana da en son tahmini 10 Eylül demişlerdi doğuma. Bugün 14+5 günlük oldu. 2 hafta önce doktor büyük ihtimalle kız dedi ama 24 ünde randevum var belki bir şey der diyorum o demezse de Nisan başında fetal DNA sonucu çıkacak o zaman kesin belli olacak 💃 ben çok almadım ama ailem ayakkabı, tulum gibi şeyler aldı genel olarak unisex aldık 😁