Nurnur2 40+4 te dün doğum yaptım bugün evimdeyim çok şükür 😊 Rabbim hepinizin yardımcısı olsun kolaylıkla sağlıkla bebişlerinizi kucağınıza alırsınız 🤲🏻
Eliffyamann Nurnur2 hayırlı olsun canım bende ssvd bekliyorum 38+2yim, nasıl nir histi🥰 ikinma anın zor oldu mu dikislerin zorlandi mi
Busranur_mnts Sağlıkla büyüsün minnak Allah herkese kolay bi doğum tüm isteyenlere de hayırla sağlıkla kolaylıkla bebiş nasip etsin 💗💗
Nurnur2 Fatma027 Malatya da yaşıyorum ama burda ssvd destekleyen doktor yoktu Elazığ da doğum yaptım yürüyüşü çok yapamadım hava şartlarından dolayı ama onun dışında evde pilates yaptım bitki çayları ananas hurma tükettim
Nurnur2 Eliffyamann biraz zordu ama bebeğimin çıktığı an muhteşem bir his ve rahatlama geliyor rabbim isteyen herkese nasip eder inşallah 😊
Nurnur2 Fatma027 sürecimiz biraz değişikti başta suni sancıyı bebeğim kaldıramadı çok korktuk sonrasında toparladı ve beklediğimizden daha kısa sürede doğumum gerçekleşti çok şükür 🤲🏻
Fatma027 Nurnur2 Pilatesi kaçıncı haftadan itibaren yaptınız?Birde bitki çayı ananas gibi doğum başlatıcı takviyeleri ne zaman tüketmeye başladınız?
rosatue Nurnur2 sağlıkla sıhhatle büyütün inşallah 🤗 bu kadar kısa post ile yırtamazsınız 😅 süreç nasıl oldu anlatabilir misiniz?