Htchma1 Nurnur2 sağlıkla büyütün kendi sancınız mı geldi acaba bende ssvd bekliyorum 40+0 şuan sancım yok napcam bilmiyorum bütün tuşlara basıyorum ama yok
Nurnur2 Htchma1 teşekkür ederim Suni sancı verildi benimde pek bir ağrım yoktu kızımın hareketleri azaldığı için 40+4 te doğum yaptım