ErsBegAs tabiki ırkçılığa giriyor alt başlık gibi düşünün demek istedim. İsim irkciligi denebilir yani buna.Bilmeden,etmeden yargilayabiliyoruz insanız çünkü hata yapmak bizler için. Siz mesela benim kokenim yörük ben yörük ismi koyacağım diyeni gördünüz mü? Ya da ben romanım roman ismi koyacağım diyeni gibi gibi çoğaltabiliriz bunu. Öncelikle biz kendimizi dişlamamaliyiz ,dişlamamaliyiz ki dislanmayalim.Bunu gönderi sahibine yönelik söylemiyorum. bence gayet saygılı,ölçülü cevaplar veriyor herkese. Ama bir kaç tane sizin de desteklediğiniz fütursuzca cevap verenler var. Hepimiz Kürtlerden gelsek kabul eder misiniz diyor mesela bir tane arkadaş, yani Türklügü kabul etmiyor, halbuki yurt dışına gidip i m from Turkey dediğinde ona are you Turkish denilecek değil mi ?Türkiye cumhuriyetinde yaşıyoruz milletimiz Türk.Yine gönderi sahibinden örnek vereceğim ama kendisinden cevap alamadım. mesela kendisinin kullanıcı adında burcu yazıyor halbuki adı Kürtçe bir isimmis ,kendisi çok sayılan sevilen biriymiş eğitim durumu ve kazancı vir cogumuzdan iyiymiş hadi taniyabilirler desek :) başka bir Kürtçe isim koyabilirdi pekala. Ne demek istediğimi anladığınızı umuyorum.Bu arada asla kendisine saygısızlık yapmak istemem nezaket kuralları içinde saygı duyuyorum diyerek cevap verdi hep,çok tatlı biri belli. Ama insanlar yorum yapmakta özgür. Her insan gibi. Devir bizim devrimiz gibi değil malesef şimdiki çocuklar karsimdakini üzer miyim,kırar miyim diye dusunemiyor.ne kadar güzel yetistirirsek yetistirelim,çevresinden gordugunu yapıyor okul çağındaki bir çocuk ,malesef hepsinin elinde tablet var benim oğlumda dahil olmak üzere.Her an kontrol edebilmeniz mümkün değil. Size şöyle soyleyeyim benim oğlumun adı gayet Ahmet,Mehmet gibi sıradan,normal sayılabilecek bir isim ama oğlum ismimle dalga geçiyorlar diye okula gitmek istemiyor ve bu sadece kreş çocuğu. Bu ara da ismi de metin Alp sorarlar şimdi metin Alp tekin Alp deyip deyip kahkaha atiyorlarmis aslında masum gibi ama onlar için travma sebebi bile olabilir.benim ismim bende travmadir mesela.hi Eva ,miya falan haklı olarak çok mu normal demişler evet normal değil ama herkes o isimleri koyduğu için normalleşiyor.Bunlari da sizin nezdinizde herkes okuyacak. İnsanlar kötü birşey soylemiyor onlar bu isimleri koymakta nasıl ozgurseler,eskiden yoktu böyle şeyler ben hatırlıyorum gayet herkeste fikrini dile getirmekte özgür ben sizin dediğiniz gibi ırkçılık içeren bir yorum okumadım elbette ki bir dusunebilirler ve bu da gayet doğal,babanız çok daha iyi biliyordur tarihimizi.Sozun özü hepimiz farklı etnik kökenden gelen Türk milletiyiz. Atatürk’ün de dediği gibi Ne mutlu Türküm diyene ! Diyebilene değil dediğiniz gibi