ANKETİMİ OYLAYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM 💕 soruyu kaldırabiliyorsak kaldırayım artık . Hepimiz gebeyiz ve kıymetli bebeklerimizi sağlıkla bekliyoruz , bu konuları konuşmak yerine bebeğimize hize faydası olcak konulardan bahsedelim. İsim için anket yapyım ve cevaplandı. Benim için konum bitmiş oldu . Herkese sağlıklı doğumlar diliyorum