Ncyncy çok fazla yorum geldiği için gözümden kaçmış olabilir . İsmimi rast gele bıraktım çünkü pek aktif değilim. Ben türkçe isime karşı değilim, kendi çocuğum için de isimleri elemeden önce içerisinde türkçe de arapça da isimler mevcuttu ve eleye eleye bu iki isim kaldı . Yukarıda da belirttiğim gibi isim evrensel bir şey ben türkçe de koyabilirdim ingilizce de koyabilirdim hiçbirine karşo değilim . Burda da rast gele bir nick gerekliydi aktifte olmadığım için o an aklımdan geçeni yazdım geçtim. Yoksa yargılanırım kürtçe bırakmayayım gibi bir durum asla olamaz . Söylediğim gibi doğma büyüme batının bir şehrinde yaşıyorum, ismim kürtçe . Ne okul hayatımda ne komşuluk hayatımda hiçbir şekilde zorbalanmadım . İyi okullarda okuduğumu ve iyi işlerde çalıştığımı belirtme amacım şundan oldu , kimse ismim kürtçe diye yargılamadı aksine mesleğimden ve kendimş yetiştirmemden ötürü hep saygı duyuldu şahsıma . Öyle iken kimse senin ismin kürtçe diyip darlayıp zorbalamadı. Yani çocuğunda iyi vicdanşı merhametli başarılı iyi yetişmiş bir birey olursa kimse isminden ötürü zorbalamaz diye düşünüyorum . Artık insanlar isim için dil için kimseyi zorbalamıuor , vicdansız merhametsiz vr kötü bit insan olduğu için zorbalıyor. Ve ben yeni nesili gayette seviyorum çünkü fark ettiğim bir şey var yeni nesil birbirine nerelisin diye bile sormuyor . Benim dönemimde nile zorbalama yaşamadıysam yeni nesil arasında hiç hiç yaşancağını düşünmüyorum (yaşanırsa düşük bir kesim olur, onlarla da iletişim kurmaz ). Ama muhtemelen yaşo büyük olanlar tarafından zorbalanma ihtimali var burda okuduğum yorumlardan öyle anladım. Burda kötü yorumda bılunan kedi köpek ismi diyen başka isim mi yok türkçe tak diye dayatan insanların çocuklaro dahi eminimki onlarla aynı düşüncelerde olmayacak ve arkadaşlarını zorbalamayacaktır.