Smyye1B Bus-ra590 Oğlumda manuel kullandım wellgro little star marka şimdi ikinci bebeğime Elele dormire aldım artık sever sevmez kendi bilir☺️
Bus-ra590 aybukee10 bizim burda yeni BİM açılmış sanırım sadece orda varmış açılışa özelde 800 den 400e düşürmüşler
Nesonunbeybi Bus-ra590 uzmanlarda gelişimi açısından manuel öneriyor bende manuel aldım mammanın en iyi babyjörn muadili diye duydum Beşiği elektrikli aldım ama belki kendi sallansın sever diye henüz doğmadığı için yorumlarım bu kadar 😂
Blueeberryy sehnazz000 bende muadillerine guvenemedim bunu aldim 20 gunlukken koymaya basladim mizmizlaninca salliyorum uyuyo zaten😂
Betamom Bus-ra590 ben mamma aldım dün geldi. Arkadasın bebeğinde denedik cok rahat ve güzel biz begendik. Tavsiye ederim
SudeNazz9 Bus-ra590 Bence manual, elektrikli yorucu ve bas döndürücü olabiliyor. Manualde bebis kendi istedikce sallanır zaten💁🏻♀️
poyrazmom_ Bus-ra590 ikisi de hediye geldi inşallah ikisini de sever bebişim ama bence manuel daha iyi gibi diğeri 5-6 ay anca kullanılıyor tabi bebiş severse
Bus-ra590 asyaduru sanırım bütün BİMlerde yok yeni bim açılmış buraya kayınvalidem aldı bugün yarı fiyatına 400 tl
rosatue Bus-ra590 Bence manuel. Hatta şu an munchkin anakucağı kendi sitesinde 4.500 gibi bir fiyat. Çok iyi bence kaçmaz.