oznuraydins Bus-ra590 Bana da hediye alındı merfbaby inşallah kullanmak nasip olur ben beğenmiştim zaten isteidğim alındı yani🥹😍
Berivan26 Bende babyplus almistim obur dik olanlar sanki bebek kilo alinca ona yavaştan geriye dogru gider gibi anlatabildimmi bilmiyorum da
aybukee10 Berivan26 babyplus ebebekteki ana kucağı dimi ? Memnun kaldınız mı bende onu düşünüyorum en alt seviyesinde cocu uyuyabilir dimi
Tugba2794 Bus-ra590 kızım doğduğunda almıştım işime yarar sanarak fakat hiç sevmedı orda uyur dusuncen vardı ama ne yazıkki durmuyordu o sebepten iade etmıstık her bebek farklıdır bazıları cok sevebılır ama nacizane fikrm bebek dogunca alıp deneyın yoksa iade edın dogum öncesı almış olsaydım param çöpe gitmiş olacaktı
Bus-ra590 Tugba2794 çok uygun fiyatli aldık o yüzden zarara uğramam diye düşünüyorum sevmezse de sıkıntı olmaz
edacnr96 Ben mammanın bi modelini aldım, çevremden hep manuel kullananı gördüm memnunlardı, üstelik her yere taşınabiliyor çantasıyla. Elektrikli alıp riske atmak istemedim o kadar para verip 😅
Cgll12 Chicco manuel ana kucağı aşırı memnunum titreşim özelliği sayesinde bebeğimin gaz sorunu bitti
Pinaargunes Bus-ra590 manuel aldım çok memnunuz bebem 8 aylık kullanmaya devam ediyoruz🤭🫶🏻 Merfbaby almıştık trendyoldan
Mercan96 Bus-ra590 elele elektrikli aldık bebeğim sevmedi iade ettik sonra merfbaby Manuel aldık iyi ki almışız kızım 7 aylık olcak hala kullanıyoruz , tavsiye ederim
SalihaHakanetin Ben ilk oğlumda elektrikli fourmoms aldım 2. El şimdide onu kullanacağım nasipse 2. Te oğlum sevmişti umarım buda sever
KumpirsMom Bus-ra590 o kadar öznel bir soru ki inanın bende daha kullanmadım ama bu konuda master yapabilirim galiba 🤣🤣bir çok kullanıcı ile görüşüp konuştum çoğunluk ikisindende memnun ama manuelleri daha çok tercih ederdim diyorlar en sonunda elektriklide iyi ama ile başlıyor cümleler ve şuna karar verdim evet henüz hareketlenmemişken bağımsız hareket edip bebeği sakinleştirmek için elektrikli iyi tek bakıcaksanız bebeğinize kurtarıcı bir ürün ama takii hareketlenene kadar çünkü kendini üstünden atmaya çalışan ( sıkılan) bebeklerde oluyormuş korkanda oluyormuş , öyle durumlarda uyuma süresini uzatmak için uyuduktan sonra içine koyup kullanmaya başladık diyende çok .. yani anlayacağınız baştan beri elektrikli alacam diye kıyametler koparan ben manuel almaya karar kıldım henüz almadım bazen acaba elektrikliyide dolap uygulamasınan ikinci el olarak mı alsam diye düşünmüyor değilim manuelin yanında bakalım 🤣
Bus-ra590 KumpirsMom tam olarak bende öyleydim elektrikli diye tutturmuştum sonrasında benim de fikrim değişti 😂 ve bugün kayınvalidem almış manuel ve fiyat olarak da çok uygun eğer bebeğim memnun kalmazsa başka birşey alırım diye düşündüm riske atıp çok pahalı birşey almadım 🤭