Neferut sizinki sevmiyor diye diğerleirde mi sevmeyecek. Elektrikli aldım memnun kalmadım diyebilirsiniz ki elektrikli benim elim ayağımdı resmen . Manuel kullanan tam tersi çok az bizdede zaten ben sallayacaksam neden manuel ana kucağı alayım normalde yatıyor bu çocuk