bat 19 bugün predictor test yaptım negatif çıktı 2,4,6 martta korunmasız ilişki oldu 4 martta sümüksü akıntı başladı 6 martta akıntı arttı 6 mart 18. güne denk geliyor yumurtlama belirtisi diye biliyorum bu akıntıyı yani değerlendirdim aslında normalde regl olmadan 10 gün önce göğüs yanlarımda dayanılmaz ağrılarım olurdu üstüne yatamazdım bu sefer ⅞ gün önce başladı ama yanlar ağrımıyor sadece göğüs ucum elleyince ağrıyor hassas ara sıra kramp giriyor regl olacakmışım gibi sancı oluyor bilmiyorum ya predictor yanılır mı yani erken mi yaptım