Eda42_ önceden di bu ay gitmedim doktora Ovülasyon ile yaptım geç yumurtladım bakalım 😇😇
EsoMom_ Haa anladım inşallah pozitif sonuçlar alırsın
Eda42_ umarım hepimiz hatırlı sonuçlar alırız