GirlandBoy_Mom Yazmelegi_ detaylı ultrasona girdim orda çıkmazmıydı aceba sadece bebeğin eşi rahime yakın dendi perinatoloğa yönlendirdi doktorum
Senaan GirlandBoy_Mom bende perinatoloji takipliydim bugün 35+3 günlüğüz plesenta yukarı çıkmış diye normal gebe polikinliğine yönlerdirdi
GirlandBoy_Mom Senaan özel pendik tıp merkezinde yaptırdım tanı olarak Plesanta korpus İnferior dendi eşi çok yakın ölçüm yazmıyor riskli gebelik olarak perinatoloğa direk yönlendirdi kendi doktorum o doktor karar verecek dedi yukarı çıkar mı çıkmazmı diye
Senaan GirlandBoy_Mom dinlenin bu süreçte ayağımızın altına yastık koyup yatın ben hiç kalkmadan yattım diyebilirim
Dilekulgtt GirlandBoy_Mom benimde öyle yatarken Bi anda karnıma ağrı girdi sonra oturdum kasıgıma geçti agrısı bi sürede geçmedi yani. Rahim agzım kısalmış. Dinlenmeye çalışın doktora gidene kadar
GirlandBoy_Mom Dilekulgtt teşekkür ederim canım aynı bıçak saplanır gibi ağrı oluyor ara ara devam ediyor yürürken bile
Dilekulgtt GirlandBoy_Mom ileri derece olduysa yapabilir yada dediğim gibi rahminde kısalmış olabilir canım