GirlandBoy_Mom 2Princess1Mom sağol canım ara ara oluyor ağrım anlık böyle ama ikindi vakti çok kötüydüm
GirlandBoy_Mom 2Princess1Mom şuan dinleniyorum aşkım işte özelde gittiğim bi doktor vardı eğer aşırı ağrım olursa ona görünmeyi düşünüyorum
Senaan GirlandBoy_Mom dinlenin bu süreçte ayağımızın altına yastık koyup yatın ben hiç kalkmadan yattım diyebilirim
Dilekulgtt GirlandBoy_Mom ileri derece olduysa yapabilir yada dediğim gibi rahminde kısalmış olabilir canım
Esraa00 GirlandBoy_Mom geçmiş olsun kuşum Sen detaylı ultrasona perinatoloji ye mi gittin radyolog mu Muhtemelen baskı yapıyordur bebişin bide eşi rahme yakın ya daha çok baskı ediyordur
GirlandBoy_Mom Esraa00 sağol balım 💓radyoloji uzmanıydı canım şimdi riskli gebeliğe yönlendirdi devlette perinatoloğa gidicem bi baskı oluyor 10 dakika bile yürüsem kasıklarımda karnımda kasılma oluyor