GirlandBoy_Mom Kızlar yaklaşık 1 saattir kasığımda ağrı özellikle sol tarafta uzanmaya uzanamıyorum dinlenmek için yürümeyi denedim o da olmuyor bıçak saplanır gibi keskin bi ağrı var neden olabilir aceba
Begm_01 GirlandBoy_Mom kaç haftalıksınız ağrı geçmezse görünün ben 30 haftayım yürüdüm biraz sağ taraf babada ağrıyor nedense
Yazmelegi_ GirlandBoy_Mom bi doktora gidin bende de böyle olduğunda rahim ağzında kisalma olmuştu ama sizde olcak die bisey yok muayene olun mutlaka
Dilekulgtt GirlandBoy_Mom benimde öyle yatarken Bi anda karnıma ağrı girdi sonra oturdum kasıgıma geçti agrısı bi sürede geçmedi yani. Rahim agzım kısalmış. Dinlenmeye çalışın doktora gidene kadar
GirlandBoy_Mom Begm_01 22 haftalığım bebeğin eşi rahmime çok yakın ondan kaynaklımı diye düşündüm aslında bu ara sıklaştı ağrılarım
Senaan GirlandBoy_Mom bendede bebeğin eşi aşağıdaydı hatta rahmi kapatıyordu plesenta previaydım aynı şeyler bende de oluyordu.Özellikle kız bir süre de olsa ayakta kaldığımda felan ağrı saplanıyordu.Eğer uzanınca geçmiyorsa mutlaka görünün benim dinlenince geçiyordu
GirlandBoy_Mom Senaan böyle bıçak saplanır gibi bi ağrı uzandım olmadı yürüdüm olmadı geçmiyor bi türlü bugün doktora gittim perinatoloğa yönlendirdi tam tanısı konacak ama bu aralar çok sık olmaya başladı
Senaan GirlandBoy_Mom bende perinatoloji takipliydim bugün 35+3 günlüğüz plesenta yukarı çıkmış diye normal gebe polikinliğine yönlerdirdi
GirlandBoy_Mom Yazmelegi_ detaylı ultrasona girdim orda çıkmazmıydı aceba sadece bebeğin eşi rahime yakın dendi perinatoloğa yönlendirdi doktorum