Sunshinez başınız sağolsun Rabbim cennetinde kavuşmayı nasip etsin hepimize 🤲🏻 gizli tansiyon nasıl oluyor ki? Tansiyon yüksek olup belirti vermemesi falan mı acaba ama olcuyordum diyorsunuz, kaç çıkıyordu ? Benim de mesela evde hep tansiyonum yukselirdi hiç belirti olmazdı çoğu zaman , hastaneye yatırıp takip ederlerdi hep normal çıkardı ilaca falan gerek yok diyip gonderirlerdi. Bende 10 gün kendim ölçtüm yazdım o zaman çok yüksek bulup kardiyolojiye yonlerdirdiler ilaç başlandı.
Benim ilk doğumum çok sıkıntılı oldu o yüzden doktorum 2 sene kesinlikle bekleyeceksiniz dedi 2 sene olduktan sonra hamile kaldım