myangelson canım çocuk doktorundan dinlediğim ve bütün annelerin bilmesi gereken bir durum var gaz ile ilgili 🙂 emzirirken 5-10 dakikada bir emzirmenin başında ortasında ve sonunda gazı çıkarmamız gerekiyormuş. Sadece emzirme sonunda gaz çıkarmak yetmiyormuş tamamını çıkarmak için. Ve memede uyumasına izin vermemelisin mutlaka gazını çıkartıp öyle uykuya dalmalı. Çünkü gaz ilk mideye gidiyor biz midedeyken onu çıkarabiliriz. Şayet bağırsağa giderse 48 saat sonra anca çıkıyor o gaz ve bebiş rahatsız hissediyor kendini o süre boyunca. Gaz mesajları, damlalar gibi yöntemler yalnızca 1-2 saat erken çıkmasını sağlıyormuş. Yani bağırsağa inmeden yakalamak çok önemli 🙂 Dr Osman Gönülal kaynak da YouTube da videolarına da bakabilirsin