Sazenin 1 hafta önce 39+4de özel hastanede normal doğum yaptım. Hastaneye yatışım yapıldığında tansiyonum 15e çıkmıştı. Suni için damar yolu açılırken ellerimi yumruk yapmamı söyledi ebe ama ödemden kapatamıyordum. Ama hiç sezeryan demedi doktorum. Hatta 4cm açıklıkla suni takıldıktan sonra 10-15 dakika içinde açıklığım 10cm oldu.