Önceki gebeliğimde 21+2 de detaylı ultrasonda fark edildi,acil serklaj oldum.hunileşme de vardı 8 gün falan hastanede yattım. Sonrasında doktorum çalışmaya devam et dedi normal hayatına dönebilirsin dedi. Ama ben 28. Haftaya kadar dikkat ettim. Sonra normal hayata devam ettim. 39+3 de kalbi durdu kaybettim bebeğimi. Hiçbir sorun yoktu,ani bebek kaybı dendi. Şimdi tekrar hamileyim 14+2 de serklaj oldum. (Şu anda 17. Haftadayım.)Çarşamba yatışım oldu perşembe serklaj. Aynı gün taburcu oldum. Doktorum pazartesi iş başı yapabilirsin dedi. Şu anda normal hayatıma devam ediyorum.bir de serklaj olduktan sonra uzunluğa bakmanın bir anlamı yok,anneyi sitrese sokmak yersiz demişti doktor. Ama bende ikinci bir görüş için doktor arayışındayım,herkes yatış derken haftası dolmadan işe dön diyen doktorum aklımı karıştırıyor 🙄