Pamuk3419 geçmiş olsun sizede inşallah vaktinde sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi.11mm le serklaj oldum acil serklajdı,30mm kalktı serklaj sonrası 1 hafta sonra kontrole gittim ama yine 11mm olmuştu sonuna kadar da 11 mmle devam ettim .Şuan çok iyiyiz çok şükür 3 ay 14 günlük bebeğim çok çok zorlu yollardan geçtik ama şuan iyiz.