DogaMom Bir de etrafta rahat rahat dolaşıp istediğini yapabilen gebeleri görünce imreniyorum nazar değdirmek istemem tabi ama insan illa ki hamileliğini güzel geçirmek istiyor. Çok şükür Rabbime bugünlerimizi de aratmasın yine de son 3,5 ayımız kaldı inşallah sağlıkla gelsin de sonra bol bol gezerim inşallah 🌸