GirlandBoy_Mom Ceren1996 ölçümü bilmiyorum canım raporumda yazıyordur mutlaka yarın doktoruma sorucam
Ananim GirlandBoy_Mom normal doğum yapamazsın yukarı çıkmazsa takip edeceğiz bunu her kontrolde dedi.
Mom__12 GirlandBoy_Mom canım daha sonradan yukarıya çıkıyor her hangi bi riske karşılık benim doktorum istirahat ve cinsel ilişkiden uzak olmamı söylemişti oğlumda öyleydi benim yukarı çıktı ve normal doğum yaptım
GirlandBoy_Mom Mom__12 inşallah canım çıkar yarın doktoruma göstericem sonuçları bakalım ne dıcek teşekkür ederim 🌸
GirlandBoy_Mom Ceren1996 raporum böyle canım nerede ölçüm yazıyor acaba arka sayfasında da kontrol öneriler diye uzun bi not yazmış doktor ama ölçüm yazmıyor
Ceren1996 GirlandBoy_Mom evt sizin ölcum yazılmamış. Bende ßu yaziyor. Plesenta alt ucunun internal servikal osa uzaklik 4-5 cm ölculmustur takip önerilir diye
staRmama GirlandBoy_Mom bol bol dinlen canım birde ayağının altına yastık koy yüksekte tut diyorlardı bana faydası olmadı ama sana olur belki. Sezaryen benim zor geçmişti biraz 😬
GirlandBoy_Mom staRmama teşekkür ederim canım çok sağol karın ağrım biraz beni zorluyor kasılma gibi aynı 😬hadi ya bende okudum zor bi ameliyatmış bakalım süreç nasıl ilerleyecek 😓
GirlandBoy_Mom Ceren1996 teşekkür ederim canım yarın doktorum bilgi verir normal ultrason ile ölçülebilir mi acaba devlette randevum var da
staRmama GirlandBoy_Mom çıkadabilir ya hemen kötü düşünme bana %95 çıkar demişti genelde çıkıyormuş ben %5 lik kesimde kaldım 😂
2Princess1Mom GirlandBoy_Mom Evet çıkmazsa normal yapamıyorsun kuzum. İnşallah çıkar 🥺 Hayırlısı olsun inşallah
Ceren1996 GirlandBoy_Mom rica ederim cnm benide bilgilendirirmisin benim randevuya daha var ayın 20sinde gidicem
GirlandBoy_Mom staRmama banada çıkar dedi ama rapora ölçüm yazılmamış sanırım rahmime çok yakın zaten neyden korksam başıma geliyor sezeryandan korkuyordum 😬
GirlandBoy_Mom Ceren1996 olur canım yazarım Devletteki doktor pek açıklayıcı olmazsa özele de gitmeyi düşünüyorum
staRmama GirlandBoy_Mom valla hiç belli olmaz normal doğum yapıp zor süreçler yaşayanları görünce iyiki sezaryen olmuşum diyorum yani hakkında hayırlısı neyse o olsun
GirlandBoy_Mom Ceren1996 normalde raporda yazması gerek ama sanırım ölçülemeyecek kadar yakın rahmime sonuçta detaylı ultrasona girdim ama