Ceren1996 bana tanı olarak plesanta korpus İnferior yazılmış araştırdığım kadarıyla da bu rahime çok yakın demekmiş ondan ölçüm yazmıyor sanırım ben kasılmadan kastım böyle karnımın altı kasılıyor yürüsem hareket etsem sanki böyle doğum bailangıcı kasılmalar olur ya minik minik onun gibi ben hareketlerini net hissediyorum ama bu 1 haftadır sanki eskisi kadar değil