GirlandBoy_Mom Kızlar dün detaylıdaki Doktor’um bebeğin eşi aşağıda dedi ve raporuma not düşmüş kontrol önerilir diye böyle bir şeyle karşılaşanlar süreç nasıl ilerledi neler yapılması gerek yarın doktoruma göstericem sonuçlarımı ama içim rahat değil yinede 😓
staRmama GirlandBoy_Mom benim de asagıdaydı çıkarsa normal doğum yapabilirsin kanama vs olmazsa korkma dedi doktorum benimki en son 32. Haftada hala aşayıdayfı doktorum çıkmaz artık demişti
Ananim GirlandBoy_Mom benimde 17 haftalıkken muayenede aşağıda takip edicez dedi başka bir şey demedi ileri ki süreçler nasıl olucak bende bilmiyorum. Ama burada yazılanlar , açılan başlıklar var okuyun isterseniz. Sonradan yukarı çıkan vs olmuş.
Ceren1996 GirlandBoy_Mom benimde aşağıdaymis plasanta detaylıya gittim orda söyledi doktor. 23+5 haftalık hamileyim. Sizin kaç cm ölcüldü. Benim 4- 5 cm dedi. Çok aşağıda değil dedi. İlerleyen zamanlarda yukarı çıkar dedi sıkıntı yok dedi
Mom__12 GirlandBoy_Mom canım daha sonradan yukarıya çıkıyor her hangi bi riske karşılık benim doktorum istirahat ve cinsel ilişkiden uzak olmamı söylemişti oğlumda öyleydi benim yukarı çıktı ve normal doğum yaptım
Meriveannesi GirlandBoy_Mom öncelikle içüni biraz da olsa rahat tut canım minnoşuns yansıtma 🥰yarın sonuçlarını gösterince doktorun açıklar kötü düşünme bak gör normal çıkacak inşallah herşey Benimde randevum var sonuçlarım ı göstericicem dua et canım 🌸🤲
GirlandBoy_Mom Meriveannesi bakalım canım doktor ne dicek ağrılarım oluyor karnım kasılıyor belime ve bacaklarıma kadar atıyor ağrı 10 dakika bile yürüsem sanırım sebebi bu inşallah sende yarın sonuçlar alırsın canım 🌸🐣
GirlandBoy_Mom staRmama sezeryan mı oldun canım bide karnında kasılmalar oluyor muydu benim karnımda ve alt taraflarımda 10 dakika bile yürüsem kasılmam oluyor hatta belime ve ayaklarıma atıyor ağrı ondan bende bundan sebep diye düşündüm ama
GirlandBoy_Mom Ananim geçmiş olsun canım inşallah çıkar okudum canım bszılarının çıkmış bazılarının çıkmamış Doktor’un tam olarak ne dedi riskli mi bu süreç
Meriveannesi GirlandBoy_Mom ah canım benim bolca dinlen bi iş yapma ihtiyacın olmadıkça ayağı kalkma🌸🌸 kaçta gideceksin randevun var dimi
staRmama GirlandBoy_Mom evet kuzum sezaryen oldum kasılma bende 13. Haftada başlamıştı çok fazla oluyordu doktorum magnezyum başlatmıştı sen kullanmıyor musun
GirlandBoy_Mom staRmama kullanıyorum canım bende fıtıkda var bel ce ayak ağrısını ona bağladım ama karnım 10 dakika bile yürüsem kasılıyor bu ara sancım varmış gibi belime atıyor 😓
Ananim GirlandBoy_Mom normal doğum yapamazsın yukarı çıkmazsa takip edeceğiz bunu her kontrolde dedi.
GirlandBoy_Mom Meriveannesi dinleniyorum Kuzum bu ara tek yapabildiğim bu çünkü kasılmam oluyor korkuyorum 😓yarın saat 10 da randevum
staRmama GirlandBoy_Mom bol bol dinlen canım birde ayağının altına yastık koy yüksekte tut diyorlardı bana faydası olmadı ama sana olur belki. Sezaryen benim zor geçmişti biraz 😬
GirlandBoy_Mom Ceren1996 ölçümü bilmiyorum canım raporumda yazıyordur mutlaka yarın doktoruma sorucam
GirlandBoy_Mom Ceren1996 raporum böyle canım nerede ölçüm yazıyor acaba arka sayfasında da kontrol öneriler diye uzun bi not yazmış doktor ama ölçüm yazmıyor