Semauzun ayalltsc ben sana ne dedim yavrummm 😅😅 asla yanıltmaz clearblue… benimkini görmüştün inceciktiii…. Hadi Allah bağışladın inşallah. Şimdi 11 haftaya kadar bekleyeceksin her halde ben burda ilk 11 haftalıkken gittim ultrasona 🥹
Gull111 ayalltsc yaa çok sevindim sağlıkla kucağına all inşaallah canımm geçen ayda hep postlarını görmüştüm🥳🌸💝
ayalltsc hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim yurt dışında yaşıyorum randevu alıcam doktor öğlen açıyor büsürü test yaptım en altdaki ovulasyon kızlar sizin için atıyorum 🥹🙏🏼♥️♥️
Girlinthesun ayalltsc allah kucağınıza da sağlıkla almayı bize de hamilelik görmeyi nasip etsin inşallah bize de dua edin 🙏🏻🥹
Eda42_ ayalltsc Artık bunlara da inanırsın canım hadi gözün aydın olsun hamilesinn ☺️ Rabbim sevincini tamamına erdirsin inşallah hayırlı sağlıklı gebelik oluşur inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻
1tosbikannesi ayalltsc ay baya baya hamilesin 3 4 aydır denk geliyorum postlarına o kadar sevindim ki. Sağlıklı bir şekilde ilerler inşallah hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebişin 🌸
ayalltsc Eda42_ evet valla büsürü yaptım acaba yanlıs mı diye inanamadım Allah razı olsun inşallah canım 🙏🏼♥️
Esmerayyyyyy ayalltsc hayırlı olsunn canimmm bak geçen ay olmadı diye üzülmüştün nasip bu zamanaymis sağlıkla kucağına alırsın inşallah 💕 Bana ve tüm isteyenlere de rabbim en yakin zamanda bu güzel duyguları yaşatsın bizlerde böyle güzel haberler verelim burada🤲
Bsra_blc ayalltsc merhaba canim bende Avusturya da kaliyorum Hausarzt da Beta için kan vere biliyosun ist aber privat muss du zahlen ben Turgay da 10€ yaptirmiştim
Alya05 ayalltsc çok şükür canm 🥰🥰 Rabbim isteyen herkese sağlıklı Salih bebişler nasip eylesin Banada inş 🤲
Bsra_blc ayalltsc Hayirli olsun canim, burda ki kadin doktoru geç veriyor ya termini 8 haftalikken cağiriyolar ondan dedim 😇