Alya05 ayalltsc evet adet oldum Normalde ayın 21 de olmam gerekiyordu Dün leke oldu bugünde tam regl oldum
ayalltsc mucizemom8 saol canım ama henüz net değil ben testlere güvenemiyorum yanıltabilir diye düşünüyorum yarın adet günüm hayırlısı 🥰
mucizemom8 ayalltsc inşallah güzel sonuçlar alırsın canım var görünüyor test de inşallah kanda da güzel haberler alırsın 🥰
Alya05 ayalltsc senin pozitif değil mi canm İbrahim saraçoğlu varya onun kürüdür bende videosunu izleyip yapmıştım YouTubeden İbrahim saraçoğlu havuç incir kürü yaz
ayalltsc Alya05 canım valla ben türkiyedeyken de silik çıkmıştı testlerim biliyosun onun için testlere olan güvencim 0 hamileyimdir diyemiyorum günüm bi gelsin adet olmazsam o zaman sevinirim böyle erkenden sevinince olmuyo sonu hüsran oluyo 😂
Alya05 ayalltsc inş vardır gebelik inş bu şeyleri yapmaya gerek kalmaz Rabbim hayırlısıyla nasip etsin 🥰. Ne yazikki artık testler çok güvenilir değil
ayalltsc Alya05 inşallah canım ama bugünden beri ıslaklık hissediyorum akıntım çoğaldı geliyor gelmekte olan galiba 😂