Alya05 ayalltsc sen olduğunda bende geliyorum sohbet muhabbet sonra diyorum acaba testmi yapsam Hahahah acaba varmıdır 😃😃😃
Batman72 ayalltsc he yeminle 3 gun hava cok guzeldi sonra soguk oldu buz oldu yagmur geldi sonra yine gunes falan filan
Batman72 ayalltsc vallah zor ne yalan soyliyim mesela gunesliydi hava cocuklarim tam cikti yagmur yagdi🤣🤣🤣
Alya05 Batman72 kesinlikle öyle çünkü her Batmanlı isminin arkasına 72 koyar plakamız çok güzeldir 😀😆😆😀
Xb1rann3 ayalltsc oy inşAllah vardır canım vallah niyetim seni üzmek değil inşAllah hayırlısıyla hamilesindir bu artı bende de olmuştu aynı böyle inceydi dijitalini yap o kesin sonuç verecek
ayalltsc Alya05 adet mi oldun ? sen benden sonra oluyodun sanki 🧐 ben yapamadım testim yok günüm yarın
Alya05 ayalltsc evet adet oldum Normalde ayın 21 de olmam gerekiyordu Dün leke oldu bugünde tam regl oldum