Alya05 ayalltsc Benm daha 4 günüm var. Test falan yapmam ya bu ay kafamdan atmıştım Regl tarihim 21 görünüyor bakalım hayırlısı inşallah
Alya05 ayalltsc benide götür benideee 😆😀 Tvde görüyız müstakil dubleks evler hepsinin bahçesi yemyeşil temiz öylemi acaba :)
Bsra_blc ayalltsc merhaba canim bende Avusturya da kaliyorum Hausarzt da Beta için kan vere biliyosun ist aber privat muss du zahlen ben Turgay da 10€ yaptirmiştim
Alya05 ayalltsc Türkiye betonlaşıyor Okadar güzl bir ülke ama çok güzel şehirlere sahip yurt dışı gibi görünmüyor
Alya05 ayalltsc aynen öyle unutmak kafaya takmamak daha iyi. Ama sen burda olunca son günlerde o biraz mümkün olmuyor 😊😊😁
Batman72 Alya05 hahahahahha evet anne baba batmanli o yuzden bende kendimi batmanli goruyom hollandali degil🤣🙈🤷🏻♀️
Alya05 Batman72 kesinlikle öyle çünkü her Batmanlı isminin arkasına 72 koyar plakamız çok güzeldir 😀😆😆😀