gokce_erva Kizlar ben normalde 15inde adet oluyodum gecen ay 20sinde oldum sizce bu ay 15inde mi 20sinde mi 25inde mi olurum
DuruDefne_mommy ayalltsc çok net var bence 🥰ama çizgiler çok yakın yurt disindasin galiba orda böyle mi oluyor testler
Kucukmeleg-bklyrm3480 ayalltsc imkansız yumurtlamadan 6gün sonra olması .Mutlaka daha önce yumurtladınız çünkü 10gün minimum döllenme sürüyor
ayalltsc Kucukmeleg-bklyrm3480 imkansiz değil yumurtlama günü ilişki olmuşsa 6-10 gün içinde yerleşme olabiliyor
Ssozdmr Nurellaaaaaaa1212 sen bence iyi bile dayandın 😂😂 ben kalbi bekliyorum hiç değilse ondan dayanıyorum bi şekil 😅😂
ayalltsc kızlar ben test yaptım 4 gün kaldı adetime bu sefer başka test ile yaptım + olması gerekiyormus bir baksanıza sizce ?
ayalltsc Cimcime30 yaa 🥹 açıkcası ben çizginin biraz ince olmasından korkuyorum daha kalın olmalı sanki ama internette çok gördüm böyle çizgi olanın hamile olduğunu bilemiyorum çizgi beni korkuttu