babyylve_ Turuncukadin Allah kucağına almayı nasip etsin canım Maşallah benim de isteğim sınırda çıkması ve ne kadar düşükse o kadar gebelik şansı artıyor ama maalesef vermedi
helloandhello babyylve_ cocuk olması için düşük olması lazım dedi iki doz hap verdi düştü değerim öyle.
Baliimsid babyylve_ Prolaktin düştükten sonra gebe kaldınız mı geçen ay ilaç kullandım sizin gibi gebelik oluşmadı bu ay tekrar baktı düşmüş
babyylve_ Baliimsid evet prolaktin düştğ ve gebeyim ama onun etkisi var mı bilmiyorum benım enfeksiyonum da vardı o da bitmişti
Minikcivciviimm babyylve_ ne kadar zamanda kaldiniz bende bu ay kullandim adetimde 2 gun gecikti ilaçtan gecikmistir belki diyorum
babyylve_ Minikcivciviimm ekimden bu yana kuzum istiyorduk iki kımyasal oldu şuan da çok şükür kesemi gördüm Allah sana da nasip etsin en kısa sürede sağlıklı bir evlat
Minikcivciviimm Baliimsid yaa benim gecikti 2 gun ara ara sanci oluyor gibi oluyor 4-5 gundur ama sonra hemen geçiyor bakalim inşallah hamileyimdir ama pek umudum yok bu aydan
Baliimsid babyylve_ amin amiiiiiin siz de sağlıkla kucağınıza alın inşallah geçen ay yükseklik vardı gebelik oluşmadı bu ay tekrar baktık baya düşmüş inşallah bu defa oluşur dua edin bana da 💘