Minikcivciviimm Baliimsid yaa benim gecikti 2 gun ara ara sanci oluyor gibi oluyor 4-5 gundur ama sonra hemen geçiyor bakalim inşallah hamileyimdir ama pek umudum yok bu aydan
Minikcivciviimm Baliimsid bu ay kullanmaya başladım ilacı hemen zannetmiyorum ya kaç aydır yoruldum ondan dolayı umutlanmiyorum
Baliimsid Minikcivciviimm ben de öyle aynı durumdayız benim ilk defa yüksek çıktı geçen ay ilaç kullandım bu ay düştü ama gebelik oluşmadı işte
Minikcivciviimm Baliimsid ben adetliyken kan vermeye gidicektim tekrar ama 3.gun geciktim olmasını bekliyorum öyle bakalım nolacak