babyylve_ merhaba benim de prolaktin yüksekti ama 40 küsur olmuştu hatta 60 küsur olduğu da olmuştu dostinex kullandım 1 ay haftada iki gün olacak şekilde yarım hap yuttum. Prolaktin yüksek olunca gebelik ihtimali azalır ama doğru tedaviyle olur dedi doktor ben de kullandım ilacı bir daha hiç yükselmedi. Sonrasında da gebe kaldım zaten o gebeliğim düşükle sonuçlandı. 9 ay sonra tekrar gebe kaldım maşallah şu an sağlıklı ilerliyoruz🧿🧿 dostinex ile düşüyor mutlaka