Meryemm46 2princessmother ya çünkü cnm testler hep böyle ben en iyisi beklim biraz daha inşallah dediyiniz gibi olur ya bak istersen atayım testleri
H_M_ Meryemm46 çıkmıyor kanda 2 3 aylık olunca bile çıkıyor ben öyle duydum teyzem öyle olmuş 2 aylık hamileyken öğrenmisti
mucizemom8 Meryemm46 yani ben kendimden örnek vereyim regl sekiz gün vardı grip oldum ilaç kullanacam diye kan verdim negetif di sonra sekiz gün geçti tekrar kan verdim beta 17.3 gelmişti bence bekle derim ve bir kaç gün sonra tekrar kan ver
2princessmother Meryemm46 hepsi yanlış olamaz sonuçta Büyük ihtimal geç döllenme biraz bekle hayırlısı olsun 🌸🤲 Benim testim de böyleydi kanda negatif çıkınca
H_M_ Meryemm46 bende bilmiyorum canım bence öyle oldu çünkü ben geçen ilaç içtim 10 gün geçmişti annem dedi belki son anda tutundu amcamin eşinede öyle olmuş hatta 8 aylık doğurmuş herkes onla dalga geçmiş erken doğurdu diye inek gibi demişler gülmüşler
2princessmother mucizemom8 2.5 sene önce almıştım canım yanlış olmasın ama prodoctor diye hatırlıyorum İşte böyle belirgin olmasına rağmen kanda 1.47 çıktı 😁😁😁
Bzkrt Bzkrt önemli olan kan sonucudur kan yaniltmaz idrar yanıltabilir biraz daha bekleyip tekrar kan vermenizi öneririm
mucizemom8 2princessmother ya o marka kandan da iyi biliyormuş demek ki sizin kan pozitife dönmüş ama 😅