mucizemom8 2princessmother ya o marka kandan da iyi biliyormuş demek ki sizin kan pozitife dönmüş ama 😅
2princessmother mucizemom8 geç döllenme olmuş meğer 😁😁🤦♀️ Böyle durumlarda beklemekte fayda var 🌸 hemen üzülüp ümitsizliğe kapılmamak lazım nasibinde varsa oluyor zaten zamanı vakti gelince 🤲
mucizemom8 2princessmother öyle canım valla herşey nasıp kısmet benimde regl beş gün var test silik pozitif ama beklicem inşallah benimde vardır hayırlısıyla 🥰
mucizemom8 2princessmother benimde dün ki test bu şekilde beş gün var regl beklicem inşallah hayırlısıyla nasip eder Allah test markası softec 😇
mucizemom8 Meryemm46 ya cidden pozitife ama kuzum markasını biliyomusun bazı markalar cidden yalancı pozitif veriyor
Ztkn2 Meryemm46 var görünüyor canım hayırlı olsun ama kan için bişey diyemiyorum tekrar verin isterseniz
mucizemom8 Meryemm46 yani kaset test yaniltmaz diyolar bilmiyorum ama ben geçen ay days doctor yaptım bana yalancı pozitifi verdi canım erken gebelik testiydi bence sen bir kaç gün bekle tekrar kan ver
2princessmother mucizemom8 hayırlısı olsun inşallah Hayırlı haberler alırsın 🤲🤲🌸 sonuçta beni de bilgilendirme mutlaka etiket yap unutma
mucizemom8 Ztkn2 inşallah canım inşallah hayırlısıyla vardır iki yıldır deniyoruz Allah nasip edrse gerçekten varsa dördüncü gebeliğim olucak ve inşallah hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla bu defa kucağıma alırım 🤲