Zeyagi
Bi ürtiker türü olduğunu söyledi doktor. Tanı koyarken sırtıma beyaz bir kalemle sertçe çizgi çizdi ve 10 dakika sonra kızarıklık kabarma olup olmadığını gözlemlemişti. Benim de sizin gibi cildim kızarıp kabarıyordu. Hastalığın sebepleri çok fazla, psikolojik alerjik veya metabolizmaya bağlı bile olabiliyormuş. Hatta bazen doğuştan itibaren bazen sonradan da ortaya çıkabiliyor demişti. Kaşıntı engelleyici bir alerji ilacı bazı hastalara tedavi oluyor hastalık silinebilir dedi. Bu ilacı 2-3 ay kullandım. Tedavi oldu en azından geceler boyu geçmeyen o kaşıntılar olmuyor artık. Sadece cildime sert bir çizik atılırsa kabarıp kaşınabiliyor. Ne kadar az kaşırsanız o kadar az tetikleniyor.