Zeyagi
Çok geçmiş olsun. 2 sene önce aynı şikayetle doktora gittiğimde dermografizm teşhisi koymuştu, bi hap ile tedavi uyguladı doktorum çok şükür bana şifa oldu. Hamilelikte kullanılması uygun bir ilaç değil diye biliyorum ama cildiye doktoruna görünmeniz sizi rahatlatacaktır.