Hilallm1 xabion ilacını kullandınız mı. Biz 6-8 ay arası çektik bu illeti sadece bu ilaç geçirdi. Birde ilaçlanma bittikten sonrada o lezyonlardan çıkması, kaşıntı olması normal deri altında kalanlar atılıyor sürekli sürekli ilaçlanmak iyi bir şey değil. İçerisinde ne var o kremlerin bilmiyorum ama cildi inanılmaz kurutuyor sürekli nemlendirici kullanın evde dokunduğunuz her yere sirkeli su hazırlayıp onunla silin, hergün süpürge açın eve Rabbim şifa versin inşallah en kısa sürede atlatırsınız