Frdvs canım çok geçmiş olsun 3 yıl içerisinde 2 kürtaj ve 1 düşük yaşadım seni çok iyi anlıyorum. O acının tarifi yok tesellisi yok biliyorum ama sabır, başka yapacak hiç bir şeyimiz yok. Sabredip dua edeceğiz. Bak şimdi tekrar hamileyim 7 haftalık ama her an bende korku ve tedirginlik içindeyim. Allah ne zaman nasip ederse o zaman alacağız yavrularımızı kucağımıza. Emin ol tekrar o güzel duyguyu tadacaksın inşallah