Frdvs canım doktorunu dinle. Gebelik zor bir süreç. Vücut tamamen değişiyor. Ve kendini toplaması için zaman lazım. 3 ay çabuk geçer. Dayan. Allah korusun aynı kayıpla karşılaşma tekrar.
3 ay içinde folik asid al, kan vitaminleri al, sağlıklı beslen. Ona hazırla kendini. Dinlen. Bol su iç.Ben öyle yaptım. Çok şükür 26 haftalık olduk. Zor evet ama nolur yap bunu.