Frdvs bende ilk bebeğimi kaybeden biri olarak seni ve üzüntünü kafa karışıklığını o kadar iyi anlıyorum ki allah sana ve ailene bu üzüntü ve kayıp için sabırlar diliyorum.benim düşüğüm de şöyle oldu.. 2018 Mayıs 21 evlilik yıl dönümümde hamile olduğumu öğrendim ve çok sevindik çünkü 1,5 yıl uğraşıyorduk sonunda olmuştu. Neyse tabi öğrendiğimde 3-4 haftalıktı Dr gittim daha küçük kese gözükmez 10 gün sonra gel dedi neyse o arada ben Boğaz enfeksiyonu geçirdim hamileliğine etki etmeyen iğneler ve antibiyotikler verdi ama ateşim 39 ve üstüne çıktı Dr bu ateşle düşük bile yapabilirsin demişti neyse iyileştim bebeğin kesesi için Dr tekrar gittim Dr göremiyorum dedi kan tahlili istedi baktık kan tahlilim geriye gidiyor Dr dış gebelik olabilir dedi 2-3 gün daha bekledik başka Dr gittim o Dr bunu düşüreceksin tutunamaz dedi doğal yolla kanaman olsun öyle düşür dedi kürtaja almak istemedi geç iyileşirim diye iyi ki de yapmamış o gecesi zaten kanamalarım oldu vs düştü bebeğim ve Dr sana da dediği gibi 6 ay bekleyin dedi bana çok uzun geldi 15 gün sonra kendime çok iyi bir hastanede iyi bir Dr buldum şükürler olsun iyi ki karşıma çıktı o Dr dedi ki sen doğal yolla düşürmüşsün max 15 gün korun sonra çalışmalara devam dedi güçlü bir folikasit verdi ve dedi ki göreceksin 2 aya kalmadan hamile kalırsın dedi rahim de temizlendi dedi ve dediği gibi de oldu 2-2,5 ay sonra tekrar hamile kaldım ve şu anda 28. Haftama girdim tabi bu gebeliğim de kolay geçmedi hala daha geçmiyor şükür buna da kanamam oluyor hamilelik şekerim çıktı kasık fıtığı oldum 4,5 ay kustum serumla beslendim enfeksiyon mantar oldum düşün ne kadar zorlu bir yolculuk ama bebeğim bu sıkıntılara rağmen o kadar iyi ki rabbim isteyince oluyor gerçekten ben çok dua ettim hatta ilk düşüşünün ardından hemen kurban kestim dilek diledim rabbim kurbanı kestiğim ayın ertesi ayı hamile kaldım biraz uzun oldu ama bana İnan ki iyi ki de düşmüş diyorum çünkü sağlıklı bir bebek değildi doğa o kadar güzel ki eliyor bünyeden bu gibi gebelikleri sakat olsa yada karnımda ölse düşünemiyorum o acıyı bile tutunabilen güçlü bebekler ancak hayatta kalıp yaşayabiliyorlar. Onlar melek oldu 40 günlük bebekler anneye şefaatçi oluyormuş ne mutlu onlar bize şefaatçi olacaklar. En büyük duam herkese istediği gibi sağlıklı hayırlı bebekleri kucağımıza almak... Şu an şu dakika sil gözyaşlarını toparlan çünkü tekrar en yakın zaman da hamile kalacaksın bu zamanını da stresle geçirme ki tutsun. En önemlisi de bu bizim güçlü ve dayanıklı olmamız lazım. Soğan kürü yap kendine ben düştüğüm de yaptım o kadar iyi geldi ki anlatamam tavsiye ederim. Gülümse hersey güzel olacak hatta bize de yazacaksın hamileyim diye ... şakın bir dahaki hamileliğim de aynı mı olacak diye düşünme olmayacak çünkü 100 tane hamilenin içinden ancak 50 si Yaşar 50 si düşer çok normal dedi Dr