Edadiyebirisi Edamurat58 bende erik çok istedim valla trend yoldan sipariş ettim kütür kütürdü tadında hafif acımsılık vardı ama o kadar da olır kış ayında beni tatmin etti😂
Hilalgnyarc_ Bsrabzkrt Kapya biber aşerdim kıtır kıtır yiyorum haşlanmış brokoli, limon üstüne tuz, kivi üstüne tuz, ayva aynı şekilde onda sonra tatlı çekiyo canım soğuk baklava, dondurma aşeriyorum tuzuyla tatlıyla bende normal yani 😂
342334 Nilayy95 ben urfalıyım cuma sezeryan olacam size yapma yada yaptırma imkanım var ama İzmir’e gelene kadar yenilmez
Nilayy95 342334 çok teşekkür ediyorum bunu söylemeniz bile benim için o kadar güzel bişey ki 🙏🏻 onlarında istanbulda akrabası varmış gönderelim vs dediler ama olmaz dedik tabi. Ne kadar gönlü bol insansınız çok teşekkür ediyorum
Hsny_6 Bsrabzkrt doğru ilk zamanlar koku rahatsız ediyor ama ikinci trimesterda hepsi geçiyor lale devri yaşarsınız ☺️😃 tadını çıkarınnn
Bsrabzkrt Hsny_6 ikinci trimestirdeyim canm 15+6 haftalık olduk hala mide bulantısı için ilaç kullanıyorum 😁😄😄😁
342334 Nilayy95 aşeren kadına bir şeyler ikram etmekten büyük sevap mı var. Muhakkak yollardım ama yumurtalı köfte en fazla bir saat sonra bayatlar yenilmez
Hsny_6 Bsrabzkrt ben 16 dan sonra rahatlamaya başlamıştım bir süre devam etti ama sonrası rahat oldu siz de rahatlarsınız inşallah 💕
Edadiyebirisi Bsrabzkrt hahaha 1 kilo yok da 200 gram olanı var onunda içinde baya var 10-15 tane çıkana kadar seni tutar bari ben öyle yaptım valla çıkınca kilo kilo alırım artık tek başıma yerim😍😂
Bsrabzkrt Ecem_P off çagla mı Nisan ayında antebde satilmaya başlar pazarlarda valla 😄😁😁 dört gözle Nisan ayini bekliyorum
Ecem_P Bsrabzkrt demeseydim keşke ya canınızı çektirdim ben egede yaşadığım için buraya daha erken geliyor
etkafa Bzm kız valla birde çalışıyordum iş yerinde tere gözümün önüne geliyor 😂😂😂eşimi aradım ben eve gelemden tere eve gelsin dedim ahahahahha
Bzm Belki size garip gelecek ama 1 . Hamileliğim de yeşil sabun. Ya titreme gelmişti gratisten alıp dilimi değirmiştim. Koklayarak yaşadım uzun süre elimden düşürmedim. Bir de sıva kıtır kıtır ne yedim. 2. Hamileliğimdeyim hiç bir şey aşermedim.
Bsrabzkrt Edadiyebirisi ilk hamileliğimde bir kilo aliyodum pazardan bir tabak yiyordum tuzlayarak tabii buda eşime kalsın diyodum sonra AA bı bakmışım hepsini yemişim kayınvalidem kızıyordu bari tuzla yeme çocuk içerde ödem olacak diye 😁😄😁😁😁😁
Deniiizzz Bsrabzkrt sizinkiler ne kadar güzel ve masum şeyler benim canım sünger aşerdi ya sünger sünger bildiğiniz sünger 😂😂😂