Bsrabzkrt
En tuhaflar bende herhalde 😂 ilk istediğim şey çilekli süttü. Bi kere buzlu bir şeyler canım istiyor ama dondurma değil , frozen dedim. Frozen içmeye kafeye gittik ve o kadar güzel gelmişti ki bana tadı 😂 canım çok istemiş. Mocha kahve istemiştim içince sanki dünyanın en güzel şeyini içmiş gibi hissetmiştim 😂 ay böyle sıralayınca şimdi fark ettim hep içecek istemişim 😂 he kaşık kaşık dondurma da yerim arada. İlk zamanlar birkaç kez domatesi ikiye bölüp tuzlayıp ısıra ısıra iştahla yediğim de olmuştu 😂