Meltemanneolsun Buketba 😂 senin yine iyi ben çaya batırılmış petibor bisküvi aserdim ya benimki fasfakir 😂
Esrakzly Bsrabzkrt herseyden canim istedi de bu ay dogum yapacağım ve bizim burada yemlik diye bir ot var onu nasıl istedi canım yediğim an sanki bedenim yumuşadı 😅😇
Datlum Vallahi erik aserdim ağladım bulamadık netten getirttim oda eh işte idare ederdi biraz kesti ama beni ağlaya ağlaya yedim 😄😄😄
Bsrabzkrt Datlum bende erik istedim Antebde hicbiryerde yok trendyolda buldum oda hem çok pahalı hemde az ben şöyle 1 kilo felan istiyorumen azından doyarim etiğe 😁😀😀
Datlum Bsrabzkrt aynen trendyoldan 6 tane geldi tadı da eh idare eder ama yemin ederim öyle iyi geldi ki 😄🤪
Bsrabzkrt Melek38_ valla ruhumuz fakir ya millet egzotik meyveler Aşeriyor kocası gidip he yerde arıyor ben marul aşerdim 😁😀😀
Melek38_ Bsrabzkrt Bence eşlerinin alacaklarını biliyorlar bazıları bu şekilde kıymetli işte😆 şaka bir yana kızımda da aynı şeyi aşerdimde ama onda 4 aydan itibarendi. Bunda yeni başladı (6.5 aylık hamileyim) neden bilmiyorum acaba benim gibi başka sakız aşeren varmı. Şu anda bile canım istedi aç olmasam çignicem
De25 Bsrabzkrt normalde vejeteryanim ama Birgül eşimle oturuyoruz ve sarı cizgili bir kaplan gördüm ve o an onu yemek istedim öyle canim et çekmişti
Yasanur Ben ilk İskender asermistim şuan 3 ayımız bitti hala ete çok düşkünüm ama kırmızı et köfte kebap et olcak yani iki kızım var onlarda ilk kızımda aşırı tatlı yedim çikolata stoğu yapardı eşim ikinci kızımda erik asermistim bunun cinsiyeti daha belli değil ama tatliyla çok basım hoş değil ekside öyle yerim ama illa aramam ama et olsun hergun yerim 🤣♥️
AnayimBenAna_ Bsrabzkrt ilk kızımda pirzola aşermiştim bu gebeliğimdede burda biri post açmıştı ev baklavası diye baya olay olmuştu ve benimde canım deli gibi çekmişti ev baklavası aşermiştim. Birde san sebastian 😂
YavruKurtveAnnesi Bsrabzkrt ilk gebeliğimde zeytin, ikincide şalgam suyu🤣🤣 ruhum fakir ne bilim bi pekin ördeği falan aşersem iyiydi😂😂😂