Biyiklikedi Busranur_mnts Hayırlı haberler alırsınız İnşAllah. Bende bugün gideceğim. Ptesi semt polikliniğine gittim ultrason cihazı iyi değil ama bakalım dedi belli belirsin kese gördü. Bir sürü tahlil yaptı. Hem sonuçlae için hemde kalp atışı için ana binaya git dedi. Birazdan kalkıp gideceğim ama çok heyecanlıyım. Aşırı heyecanlıyım.
Biyiklikedi Busranur_mnts İnşAllah hepimiz öyle 😍 yazın buraya merak etmeyelim birbirimizi. Dualarım sizlerle 🌺
Biyiklikedi Busranur_mnts Amin sizdende. Doktor kese ve bebeği gördü bende ama kalp atışı için haftaya tekrar gel dedi.
Busranur_mnts Çok küçük kese gördük büyük ihtimal haftasına uyumlu değil progestran verdi tekrar kan aldı bakalım inşallah yükselmiştir 3 kanı da başka yerde vermiş oldum ama. Dua edin de sağlıkla büyüsün 🥺🥺
Eda42_ Busranur_mnts Canım inşallah büyüt sağlıklı gebelik oluşur sen içini ferah tut sağlıklı gebelik olacak herşey yolunda gidecek inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻
Eda42_ Busranur_mnts Bugün kan sonucu ne çıkarsa kötü düşünme kese görülmüş yaa şükür inşallah iyi olacak cuma günü daha iyi görünür inşallah
Busranur_mnts @Eda42_ @Biyiklikedi Kan 3200 çıktı ptesi 4000 di b korktum düşük mü olur diye beta doktordan çıktıktan sonra düştü sitemde tekrar gitmedim zaten bişey yapamazlar kanamam yok ilacı kullanıp beklerim artık az bi artış olsa bile sevinirdim
Biyiklikedi Busranur_mnts Allah büyük. Aynı labarotuvarda vermeyince de, farklı sonuçlar çıkabiliyormuş kalbini ferah tut ❤️
Eda42_ Busranur_mnts Canım inşallah iyi olur kötü düşünme ağrı kanama olmadığı sürece bekle cuma günü ne diyecek doktor sen ilacını kullan devam et inşallah güzel gider herşey
Meltemzel Busranur_mnts canım herkesinki biraz olmaz biliyorum ama gönlünü ferah tut 💕 benimde böyle oldu ilk başta düzenliydi senin gibi yüksek rakamlara gelince az artmıştı şuan 17 haftalık hamileyim bi sorun olmadı çok şükür
Busranur_mnts Meltemzel inşallah sağlıklı olur canım ya hamileyim diye geziyorum 1 haftadır olmazsa çok üzülürüm 🥺
Meltemzel Busranur_mnts  Bak canım benim en üstteki 24 Aralık hatta 🫠 40 bin küsürlerde çıkması gerekirdi 2 katı şekilde artmış olsaydı öncekilerde öyle içini ferah tut dua et bol bol 🫠 artık ultrasonla ilerle zaten kesen gözükür
Busranur_mnts Meltemzel helinozer diğer yorumları da okur musunuz bugün kontrole gittim çok küçük kese göründü beta baktılar ama düşmüş 4 bindi ptesi sağlıkocağında verdim acilde aldılar 3200 çıktı progestan verdiler ama beta geç çıktı doktor görmedi