Nurellaaaaaaa1212 Busranur_mnts tamam panik yapma bişey yoktur kuzum merak etme. Yarına bir şey yok sonucta
Busranur_mnts Nurellaaaaaaa1212 inşallah canım dua et de gebelik sağlıklı olsun en azından keseyi göreyim 🥺
TugceOrak Busranur_mnts evet farklı yerlerde verince fark olması normal canım. Sen son verdiğin yerde yarın tekrar ver
Busranur_mnts TugceOrak yarın muayeneye gidicem zaten infertilite takipli olduğum doktoruma sağlıkocağına gitmicem inşallah kese falan görürüm dua edin
TugceOrak Busranur_mnts normal yerleşme lekelenmesidir o korkma canım. Takipte kal eğer kırmızıya dönerse ve artarsa acile git progestan verirler her ihtimale karşı. Şimdi panik yapma durduk yere
Busranur_mnts TugceOrak tamam canım çok sağol yerleşme kanaması için geç diye düşündüm takvime göre 6+1 ama haftasına uyumlu mu bilmiyorum takip rdicem inşallah devamı gelmez
TugceOrak Busranur_mnts benim 8. Haftamda gelmişti 😊 Herkeste süreç aynı olmuyor korkma, takip et sadece kırmızıya dönerse önlem için acile gidersin
Parinas Busranur_mnts kese görünme zamanlarından sonra artışı önemsemiyor doktorlar. Düzensiz artış çok mühim olmuyor yani. Bundan sonra, kese ultrasonda rahim içinde görünecek mi o mühim.
Parinas Busranur_mnts doktor 4bine güzel dedi ama ultrasonda bakmadı mı. Görülür artık vakti gelmiş keşke baksaymış
Elif-Salih Busranur_mnts ben acile gittim kadin doğum acil kese var dedi ama git doktoruna kalp atışlarını dinlesin dedi